torsdag den 7. marts 2013

Slik som afførende middel

OK, lidt klamt, men here goes.

Jeg synes, jeg kan observere noget lidt underligt ved min krop. Når jeg laver fuldt slik-stop, siger min mave også stop. Der sker det, at jeg ikke kommer på toilettet og føler mig oppustet og heller ikke taber mig. Hvis jeg så spiser en lille bitte vingummi eller noget, SÅ kommer der gang i maven. Jeg tænker, at det sikkert er et tegn på virkelig stor usundhed, hvis ens mave kun kan fungere, hvis man spiser lidt sukker-proppet, industrielt fremstillet kunstfoder.

Heldigvis ser det ud til, at det går over med tiden. Og især nogle af øvelserne i Anne Bechs ”Gudindebog” sætter gang i maven. Især den der hedder ”Knæ-træk” som går ud på at stå med armene over hovedet og så trække modsatte arm og ben mod hinanden i et minuts tid.

On a different note: hvor er blue cheese dressing lavet på skyr og lidt mayo dog en undervurderet ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar