mandag den 4. marts 2013

Bacon-trang

Der kunne teoretisk set godt være en mulighed for, at jeg var blevet gravid på den naturlige måde (men jeg tror ikke rigtig på det. Jeg har overbevist mig selv om, vi er sådan nogle typer der er nødt til at blive behandlet i stort high-tech setup for at kunne blive gravide), så jeg lader naturligvis være med at drikke alkohol osv.

Men der er ingen tegn på graviditet. Ikke med mindre man regner med bacon-trang. Jeg fik en fantastisk lyst til bacon i går og konkluderede, at hvis bare det var økologisk bacon, så var det nok ok i forhold til gudinde-kuren (og lige i den forbindelse var jeg overrasket over 1. at det var så svært at få fat i økologisk bacon (spiser økomennesker ikke bacon?) og 2. at øko-bacon jo har en helt anden farve end almindelig bacon (hvilket nok er det der med tilsætning af nitrit, hvilket jeg i øvrigt aldrig har forstået. Jeg vil da hellere have brunligt svinekød end pinkt))

Stærk trang til bestemte fødevarer kan jo være et tegn på graviditet, men jeg synes nu ikke bacon-craving er så meget out of character for mig, at jeg tror, det kan være tegn på det ene eller det andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar